?מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים חברת הובלה
ודאו שלחברת ההובלה יש ביטוח
ציוד משרדי, הכולל מחשבים, טלוויזיות, מדפסות ועוד, עשוי להיות יקר מאוד. לכן, חשוב לשקול לרכוש פוליסת ביטוח תכולה בשם “ביטוח סחורות בהעברה”. פוליסה זו, למרות שהיא בעלות גבוהה יחסית, משתלמת מאוד ומספקת כיסוי במקרה של נזק לציוד במהלך המעבר מהמשרד הישן לחדש.
יש לציין כי רוב חברות ההובלה מספקות ביטוח בסיסי בלבד, אשר לא מכסה נזקים שיכולים להיגרם לציוד היקר שלכם במהלך ההובלה.
ודאו שחברת ההובלה נותנת אחריות
אם נגרם נזק לציוד המשרדי במהלך ההובלה, חשוב לוודא כי חברת ההובלה מתחייבת לפצות אתכם כספית או לתקן את הליקויים שנמצאו. הדבר האחרון שתרצו הוא להיתקע במרדף אחרי החברה כדי לקבל את הפיצוי המגיע לכם
ודאו שההובלה מתבצעת בשעות הבוקר
הובלת משרד היא משימה מורכבת, ולכן חשוב לוודא שהיא מתבצעת בשעות הבוקר. כך תימנעו מעיכובים הנגרמים בגלל עבודה קודמת של חברת ההובלה
בנוסף, כדאי לשקול לקבוע את ההובלה ליום שישי או ביום בו המשרד סגור. אמנם עלות ההובלה עשויה להיות גבוהה יותר, אך כך תחסכו יום עבודה שלם ולא תפסידו כסף
זקוקים להובלת משרד? הזמינו חברת הובלה אמינה עם פיקוח צמוד להובלה מהירה ובטוחה
?איך מתנהלים מול חברת ההובלה
דרשו ביקור מקדים
כדי שחברת ההובלה תוכל לספק הצעת מחיר מדויקת, מומלץ לדרוש מהם לערוך ביקור מקדים במשרד. סיור זה יאפשר להם לתכנן את העבודה בהתאם לגודל החדרים, כמות התכולה וסוג הציוד, ויעזור לקבוע את מספר הסבלים הנדרשים, גודל המשאית ודרכי הגישה למשרד
טיפ: אם מדובר במשרד קטן ואין צורך בביקור מקדים, הכינו רשימה מפורטת של כל התכולה, כולל תמונות, ובכך תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת
דרשו הצעת מחיר מפורטת
לאחר שנציג מחברת ההובלה ביקר אצלכם במשרד דרשו לקבל הצעת מחיר מסודרת וברורה (כולל מע”מ) שתכיל את הפרטים הבאים
פרטים אישיים – שם הלקוח טלפון ותאריך ההובלה
כתובת המוצא והיעד – פרטי הכתובת המדויקת של המשרד המפונה והמשרד החדש
תכולת ההובלה – רשימה מלאה של כל הפריטים שברצונכם להעביר
שירותים נוספים – אם יש צורך בשירותים כמו אריזה פריקה או שימוש במנוף
חומרים לאריזה – קרטונים נייר דבק פצפצים מדבקות סימון ועוד
כך תוודאו שההצעה תהיה מלאה ומסודרת ותמנעו הפתעות בהמשך
סכמו מחיר מראש על פירוק והרכבה
במקרה שצריך להעביר שולחנות גדולים שדורשים פירוק במשרד הישן והרכבה במשרד החדש, חשוב לסכם על המחיר מראש עם חברת ההובלה. אם המחיר שמציעה חברת ההובלה גבוה מדי או אם היא לא מנוסה בפירוק שולחנות משרדיים, כדאי לשקול להזמין שירות פירוק והרכבה חיצוני
טיפ: במקרים מסוימים, ייתכן שכדאי יהיה לרכוש שולחנות חדשים במקום לפרק ולהרכיב שולחנות ישנים
סכמו מראש על מחיר הטיפ
כדי להימנע מאי נעימויות עם הסבלים בתום העבודה, חשוב לברר מראש מהו מספר העובדים ולסכם על מחיר הטיפ לכל אחד, עדיף כבר בשלב הצעת המחיר
מה הטיפ המומלץ לכל עובד? בהובלת משרד קטן אפשר להסתפק ב-50 שקל לכל עובד, בעוד שבהובלת משרד גדול נהוג לחלק 100 שקל לכל עובד
סדרו חניה למשאית ההובלה
אתם לא רוצים שהציוד המשרדי היקר יעבור מסע עד המשאית, נכון? במקרה שהמשרד לא מחזיק חניה פרטית קרובה, כדאי לנסות לתפוס חניה מראש. זה יכול לחסוך לכם ולמובילים זמן ומאמץ במהלך העבודה
תתזכרו את חברת ההובלה לפני העבודה
הגיע יום ההובלה ואין זכר לסבלים? מה עושים? כדי להימנע מברזות או איחורים, כדאי לתזכר את חברת ההובלה יום או יומיים לפני העבודה. אם הם לא מאשרים הגעה, יישאר לכם זמן לפנות לבעל מקצוע חלופי או לדחות את העבודה בלי לחץ
טיפ: סכמו מראש עם חברת ההובלה על פיצוי כספי במקרה של הברזה, כך שיהיה לכם לפחות פיצוי על עוגמת הנפש. ומי יודע, אולי הכנסת הסעיף הזה תגרום להם לא להבריז מלכתחילה
סמנו ונתקו מחשבים לפני העבודה
הובלת משרד היא עבודה מורכבת ומבולגנת, והציוד יכול להתערבב במשאית, לכן חשוב לוודא שכל המחשבים והציוד היקר מסומנים ומוקצים לכל עובד, כך שמלאכת הפריקה תעבור בצורה חלקה
בנוסף, נתקו ופרקו את המחשבים והמדפסות מהחשמל, כך שחברת ההובלה תוכל לעטוף אותם בניילון ולארוז אותם בצורה בטוחה. חשוב לציין שרוב חברות ההובלה לא עוסקות בפירוק והרכבה של מחשבים וציוד חשמלי
טיפ: אל תשאירו פריטים אישיים ויקרים בעמדות העבודה, הקפידו לפנות אותם כמה ימים לפני ההובלה
?מה משפיע על מחיר העבודה
שינוי כמות התכולה
אם סגרתם מראש על כמות התכולה, אתם יכולים להיות די שקטים. אך אם יש צורך בהובלת פריטים שלא סוכמו עליהם מראש, זה עשוי להעלות את המחיר. בנוסף, הובלת פריטים חריגים כמו פסלים או נברשות גם תייקר את המחיר.
גישה לא נוחה
אם אין מעלית בבניין הישן או החדש, או שהיא קטנה מדי, ייתכן שחברת ההובלה תצטרך להשתמש במנוף, והעלות של שימוש במנוף עשויה להגיע ל-300-400 שקלים לשעה. כמו כן, הובלה ברחוב צפוף ללא חניה גם יכולה להוסיף לעלות ההובלה.
מועד ההובלה
חברות ההובלה עסוקות יותר בחודשי הקיץ, ולכן המחירים עשויים לעלות ב-30% יותר מהתעריף הרגיל. כדאי לקחת זאת בחשבון כשאתם קובעים את מועד ההובלה.
שאלות ותשובות על הובלת משרד
מחיר הובלת משרד תלוי במגוון גורמים, כגון מספר החדרים וכמות הציוד, המרחק בין המשרד הישן לחדש, וגישה לא נוחה. לדוגמה, מחיר הובלת משרד של חמישה חדרים נע בין 2,500-2,900 ש”ח, אך לא כולל פירוק והרכבת שולחנות גדולים או הובלת פריטים חריגים כמו נברשות או פסלים. גורמים שיכולים להקפיץ את המחיר כוללים שינוי בכמות התכולה, גישה לא נוחה (כמו חוסר במעלית או חנייה צפופה) ומועד ההובלה, במיוחד אם מדובר בחודשי הקיץ בהם המחירים גבוהים יותר.
לקבלת הצעת מחיר ניתן ליצור קשר
לפני ביצוע העבודה, מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח לתכולת המשרד (כמו מחשבים, טלוויזיות, מדפסות ועוד) שנקראת “ביטוח סחורות בהעברה”. פוליסה זו, למרות שהיא יקרה יחסית, מספקת כיסוי במקרה של נזק שנגרם לתכולה בזמן המעבר מהמשרד הישן לחדש. חשוב לדעת שלא לכל חברת הובלה יש את סוג הביטוח הזה, ולכן כדאי לבדוק זאת מראש ולהיות בטוחים שהציוד שלכם מכוסה.
לקבלת הצעת מחיר ניתן ליצור קשר
ברה מציעה שירותי אריזות וקרטוני אריזה, זה בהחלט יכול להקל עליכם את העבודה ולחסוך זמן. תוכלו לוודא מראש אילו סוגים של קרטונים הם מספקים, אם יש להם חומרים נוספים לאריזה (כמו ניילון בועות או נייר דבק), ולהתעדכן לגבי המחיר של השירות הזה. אריזת הציוד בצורה מקצועית יכולה למנוע נזקים במהלך ההובלה ולהבטיח שהכל יגיע ליעדו בשלום.
לקבלת הצעת מחיר ניתן ליצור קשר
לפני הובלת משרד, חשוב לסדר את הציוד ולוודא שכל הפריטים סודרו כראוי. יש לנתק ולהכין את המחשבים והציוד החשמלי, לסמן כל פריט עם תו זיהוי, ולהכין רשימה מסודרת של כל התכולה. מומלץ גם לדאוג למקום חניה קרוב למשאית ולהסדיר את כל נושא הפירוק וההרכבה אם מדובר בציוד כבד.
לקבלת הצעת מחיר ניתן ליצור קשר
בחברת הובלות ישראל המחיר מותאם עבור כל לקוח באופן אישי, ללא הפתעות. מומלץ להכין רשימת פריטים מסודרת בכדי לחסוך לכם כסף וזמן.
לקבלת הצעת מחיר ניתן ליצור קשר
מחיר ההובלה משתנה מהובלה להובלה, ונקבע בהתאם לכמות הפריטים, קרטונים, אם יש צורך בפריקה והרכבה, משקל התכולה, מספר קומה, עם או בלי מעלית, צורך במנוף, מרחק ההובלה, תאריך ההובלה, מספר מובילים שידרשו ומורכבות ההובלה.
לקבלת הצעת מחיר ניתן ליצור קשר 3126* או טופס יצירת קשר
אנו מתווכים לכם מובילים מקצועיים ומומלצים, המעניקים שירות איכותי בכל רחבי הארץ, ממטולה ועד אילת
לקבלת הצעת מחיר ניתן ליצור קשר 3126* או טופס יצירת קשר
ניתן להזמין קרטונים להובלות קטנות או למעבר דירה לפני יצירת קשר עם מוביל, לארוז את כל הפריטים החשובים בכדי לחסוך זמן ביום ההובלה
אריזה – בגדים, כלי מטבח, מחשבים, מדפסות ועוד
לפרוק – שולחנות, ארונות, ויטרינות ועוד
סיכום – כשרוב הפריטים והרכוש היקר שלכם מוכן למעבר בקרטונים סגורים, יש לשלוח למוביל תמונה, פייסטיים, שיחת וידיאו להציג את הכמות / הפריטים / הקרטונים והציוד למעבר על מנת לקבל הצעת מחיר משתלמת